• Gratis verzending
  • Altijd de beste aanbiedingen
  • Het volledige assortiment
  • Officiële Denksport webshop
Mijn winkelwagen Mijn winkelwagen
Toon winkelwagen

In de loop der jaren ontvingen wij van vele vragen over uiteenlopende onderwerpen. Sommige van deze vragen worden ons geregeld gesteld. Deze vragen hebben wij, met antwoorden, op een rijtje gezet. Misschien staat uw vraag niet bij een van onderstaande catagorieën. In dat geval kunt u uiteraard contact opnemen met onze klantenservice.

Algemene vragen

Ik heb een fout ontdekt in één van de uitgaven. Waar kan ik dit doorgeven?

Via het contactformulier kun u uw opmerkingen direct doorgeven aan onze redactie. Indien mogelijk, proberen we het probleem zo snel mogelijk voor je op te lossen.

Hoe doe ik mee aan de BonusPrijsPuzzel?

Meedoen kan door de oplossing van de Prijspuzzel door te bellen naar de win-lijn: 0905-41055 voor België (€ 0,50 per gesprek*) of 0909-3365775 voor Nederland (€ 0,60 per gesprek*). Belangrijk is dat naast het antwoord de belcode bij de hand gehouden wordt. Je kunt het antwoord ook via ons invulformulier op de website doorgeven. * Plus eventuele extra kosten berekend door uw telecomprovider voor het gebruik van een mobiele telefoon

Ik heb een BonusPrijsPuzzel opgelost, maar ik weet niet wanneer deze uiterlijk bij jullie binnen moet zijn?

U kunt de oplossing van elke Prijspuzzel insturen wanneer u maar wilt. U doet namelijk mee met de trekking van de maand waarin de oplossing bij ons binnenkomt.

Ik doe altijd mee met de BonusPrijsPuzzel, maar ik win nooit wat. Hoe kan dat?

Maandelijks komen er bij ons een heleboel inzendingen op de Prijspuzzel binnen. Per maand worden er 34 prijswinnaars getrokken die een geldprijs winnen. Hierbij geldt: de aanhouder wint. Het maakt geen verschil of u abonnee bent of niet. Iedere maand worden onder de juiste inzendingen de prijswinnaars getrokken. Deze mensen worden schriftelijk of telefonisch benaderd over hun gewonnen prijs. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.

Ik heb geen adres hoeven achterlaten bij de win-lijn. Hoe kunnen jullie mij nu benaderen wanneer ik heb gewonnen?

Bij het inbellen van het antwoord wordt uw telefoonnummer opgeslagen. Wij verrijken de telefoonnummers van de winnaars automatisch met gegevens uit de telefoongids. U ontvangt dan per post bericht van de gewonnen prijs. Mocht u een geheim nummer hebben, dan bellen wij u terug om uw adresgegevens op te vragen.

Wie is Linda Wouters?

Sinds juli 2013 verschijnt de naam Linda Wouters in de Denksportuitgaven. Zij ondertekent de voorwoorden. Linda is een pseudoniem voor het gehele team dat aan de ontwikkeling van de Denksport uitgaves werkt. Er zijn namelijk altijd een aantal redacteuren, vormgevers en medewerkers van ondersteunende afdelingen betrokken bij het ontwikkelen van de beste Denksport uitgaven.

 

Abonnementen

Krijg ik altijd 25% korting als ik een nieuw abonnement afsluit?

Nieuwe abonnees ontvangen 25% korting. Dit geldt uitsluitend voor nieuwe abonnees die het afgelopen halfjaar geen abonnement hebben gehad op de betreffende uitgave. Als uit onze gegevens blijkt dat u tot deze groep behoort, dan brengen wij de 25% korting automatisch in rekening bij uw bestelling.

Mijn puzzelboekje van deze maand heb ik nog steeds niet ontvangen. Hoe kan dat?

Er kan natuurlijk altijd iets misgaan met een zending. Als u 3 dagen na de gebruikelijke datum uw puzzelblad nog niet hebt ontvangen, dan kunt u contact opnemen met de klantenservice. Uw boekje wordt dan zo spoedig mogelijk toegezonden.

Ik wil mijn abonnement wijzigen naar een ander puzzelblad, kan dit?

Ja, dit is mogelijk. U kunt naar ieder willekeurig abonnement overstappen. Het tegoed op het gestopte abonnement wordt verrekend met de eerste termijn van het nieuwe abonnement.

Ik wil iemand een abonnement cadeau doen. Kan dat?

Ja, u kunt iemand verrassen met een abonnement. Hiervoor kunt u kiezen om het te bestellen abonnement te verzenden naar een ander adres. Wij zorgen er dan voor dat de puzzelbladen naar een ander adres gestuurd worden.

Ik woon niet in België. Kan ik dan toch een abonnement nemen?

Ja, ook in het buitenland kun u uw favoriete Denksportuitgave ontvangen. U kunt deze boekjes bestellen via www.denksport.nl

Vragen over onze digitale producten

Hoe werken de online puzzels?

Op de online puzzelen pagina vindt u een scherm met diverse puzzels. Klik op de puzzel die u wilt maken. Verdere uitgebreide uitleg over het spelen van de puzzels vindt u onder de knop 'help' bij de puzzels.

De online spelletjes functioneren bij mij niet.

Dit kan verschillende oorzaken hebben:

  1. De firewall die uw computer beschermt staat zo streng ingesteld dat hij het openen van de puzzels niet toelaat. Stel de firewall op een iets lagere bescherming in en probeer het nogmaals.
  2. Uw internetverbinding is traag of hapert; wacht iets langer, of probeer het opnieuw.

Waarom kan ik sommige puzzels alleen in de puzzelbladen en niet online spelen?

Wij hebben geprobeerd om een zo gevarieerd mogelijk aanbod van puzzels op de website aan te bieden en te zorgen dat van alle puzzels een exemplaar beschikbaar is. Sommige puzzels zouden online te veel op andere lijken om echt een toevoeging te zijn, andere zijn technisch niet realiseerbaar. Dit betekent uiteraard niet dat het onmogelijk is dat wij ons online puzzelaanbod in de toekomst toch uitbreiden.

Hoe maak ik een lange 'ij' in de digitale puzzels van Denksport?

Bij online puzzels wordt geen onderscheid gemaakt tussen de 'ij' en de 'y'. Indien u de 'ij' wilt invoeren, voert u eerst de 'i' en dan de 'j' in.